tisdag 31 maj 2011

Sov gott, Dutt

Ord om begravningen kommer senare

15 kommentarer:

  1. Sov gott lille Dutt. Så otroligt sorgset. Jag har tänkt på er idag! kram

    SvaraRadera
  2. Jessica,Magnus,Klara o Hedvig31 maj 2011 kl. 16:52

    Vi tänker på er. Kramar

    SvaraRadera
  3. Oerhört fin liten kista, hoppas ni fick en fin stund...

    Kramar till er

    SvaraRadera
  4. Det ni varit med om är fruktansvärt. Jag skulle inte ens förstå om jag försökte, hur ni mår.
    Tänker på er och skickar massor av styrkekramar.
    Luiza

    SvaraRadera
  5. Så fint!

    Tänker på er! Kramar

    SvaraRadera
  6. Åh vad fint ni har ordnat det:-) Det ser verkligen värdigt ut för Dutten. Hoppas att ni fick en lugn, vacker och kärleksfull stund tillsammans idag.

    Styrka oh kramar till er båda

    SvaraRadera
  7. Otroligt vacker, men så sorligt. Hoppas ni fick en fin dag ändå.
    Kram

    SvaraRadera
  8. Jättefint ni ordnat! Tänker ofta på er.
    Kram

    SvaraRadera
  9. Vila i frid, Dutt!
    Vad vacker ni gjort.

    Mina tankar har varit med er idag
    KRAM

    SvaraRadera
  10. Skickar varma tankar till er.

    SvaraRadera
  11. så fint du skrivit, tårarna sprutar, lyssnar på Carola. Älskade lilla Dutt, även om du intre fick stanna på jorden så vet jag att du är i himlen.
    Många kramar till er.

    Kram j

    SvaraRadera
  12. Otroligt fint. Följt dig ett tag och gråtit många tårar. Önskar er all lycka i framtiden. Dutt kommer alltid att finnas i era hjärtan.

    Många varma kramar
    /Diddi

    SvaraRadera
  13. Vad fint det verkade vara. Tänker på er och önskar er lycka till i framtiden och hoppas ni orkar ta er igenom det här. <3 Kram!

    SvaraRadera
  14. Vila i frid Dutt.

    Mina tankar är med er...

    Kram

    SvaraRadera