tisdag 3 maj 2011

Större och större

Idag kom jag äntligen till skott och gick på stan för att kolla efter en ny behå. Allt för länge har jag haft min, nu alldeles för lilla, behå. Varje gång mannen sett mig i den har han skrattat då hela härligheten varit på väg ut...

Men hjälp vad svårt det var att hitta någon bekväm och tillräckligt stor! Om man tittar på storlekarna på behåar kan man tror att alla är jättebreda runt kroppen och samtidigt har jättesmå tuttar. Jag är liksom tvärtom.
Efter att ha provat 15 behåar utan att hitta någon bra gav jag upp, men av en tillfällighet gick jag in på Åhlens också och där hade de behåar för oss relativt smala och tuttstora. Visst blev priset ett annat, då det var en behå från märket Triumph och men allt stannade kvar där det skulle.

Så nu har jag alltså börjat jobba mig upp i alfabetet!

1 kommentar:

  1. Jag har 70E så jag vet hur svårt det är att hitta rätt storlek. Som tur är har mina bröst inte växt något än..! Jag får hoppas att jag ökar omfånget så att jag slipper gå upp i kupstorlek, för då blir det nog lite svårt. :-)

    SvaraRadera