måndag 2 maj 2011

Ingen foglossning -kanske

I natt hade jag fruktansvärt ont i nedre delen av ryggen så jag hade svårt att sova. Var vaken i flera timmar mitt i natten. När jag sedan gick upp i morse så hade jag fortfarande väldigt ont och hade till och med svårt att ta mig upp ur sängen.

Ringde mödravården och fick komma till läkaren på eftermiddagen. Det märkliga var att under dagen så försvann smärtan mer och mer och när jag kom till läkaren var den borta!
Läkaren gjorde några kontroller ifall det var foglossning och hon trodde inte det, utan att det var andra besvär i ryggen.
Hon sjukskrev mig ändå i två veckor och det känns skönt för just nu känner jag mig väldigt trött, huvudvärken är fortfarande ganska jobbig samt att jag känner mig ganska trött känslomässigt också. Ska dessa veckor försöka ta det så lugnt som möjligt och ta hand om mig själv.
Läkaren tyckte också att jag skulle göra det "Jobba hinner du göra tillräckligt framöver" sa hon.

I morgon ska jag tillbaka till mödravården men då till sjukgymnasten för att prata om min huvudvärk och då den ev. foglossningen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar