torsdag 10 maj 2012

En påse godis

Hemma igen efter en bra utbildningsdag. Jag kom på en sak till som är lyxigt med utbildningsdag. Man slipper microvärmd matlåda!! Så idag blev det köpt dagens lunch!

På vägen hem passade jag på att ta omvägen förbi Cloetta i Ljungsbro. Det blev lite Polly, Kinapuffar  och Center bland annat. Dessutom hamnade Juliskum i påse. Tomteskum i sommarversion alltså.

Just nu har jag sötsaksstopp i veckorna så därför är påsen gömd i en garderob just nu. I morgonkväll borde jag få äta något i den där stora påsen i alla fall...

8 kommentarer:

  1. Mums så gott, dit får Martin och jag åka i sommar! Jag älskar röda Polly, Kina och Kexchoklad!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Polly 500 gram kostar 25 kronor. Idag hade de tyvärr bara mörka och lakrits på 2a sorteringen. Kina kostar också 25 kr för ett halvkilo.

      Radera
    2. Dit får vi åka när vi ska uppåt Linköping vecka 29 *hi hi*

      Radera
    3. Det tycker jag och så är ni välkomna hem till oss också!

      Radera
  2. Smarrigt...nu blev jag godissugen.

    SvaraRadera
  3. Gud va gott!! Måste jag komma ihåg om jag någon gång är i närheten!!

    SvaraRadera