tisdag 1 januari 2013

Vad heter pojken?

Den frågan fick jag från en anonym läsare igår.

Vi har haft många namn på vår lista, men nu är det nog bestämt. Jag tycker det är ett jättestort beslut att namnge en liten liten person som inte själv kan tycka till.

Men.
Hans tilltalsnamn kommer att bli Olle.

När hans morfar och farfar ringer så frågar de hur Olle mår så de har tagit till sig namnet innan vi ens helt bestämt oss...

Hoppas ni alla haft en bra nyårsafton! För första gången på många år sov vi oss över nyårsskiftet...

18 kommentarer:

  1. All lycka till er och lill-Olle!

    SvaraRadera
  2. En riktigt god fortsättning på nya året till er alla 3. Olle tycker jag låter som ett bra namn på en sån söt liten kille :)

    Kram
    Annette/Z

    SvaraRadera
  3. Fint namn till en fin pojke! Kram

    SvaraRadera
  4. du+jagochframtiden1 januari 2013 kl. 12:14

    Säger som alla andra, fint namn ni valt!

    SvaraRadera
  5. Jättefin namn, det hade jag på min lista men det blev ju en flicka denna gång, så Olle blev inte aktuellt!

    SvaraRadera
  6. Hej
    Olle är jättegulligt, det heter även mitt barnbarn som är snart 6 månader
    Mvh BM

    SvaraRadera
  7. Olle heter en nära liten släkting till mig, jättefint tycker jag såklart :) Skönt för er att få komma hem, och med det så efterlängtade barnet.
    Detta måste bli ett Gott Nytt År! Kramar!

    SvaraRadera
  8. Hur fint som helst och passar med era namn :-)
    Många kramar

    SvaraRadera
  9. Gulligt namn! Hoppas det känns bättre med hormonerna. Alla är inte himlastormande lyckliga när man fått barn, jag var det inte. Hormonerna gjorde mig under isen totalt!

    SvaraRadera
  10. Fint och stort grattis! Jag har också en liten Olle på snart 18 månader som kom till oss efter hjälp med Pergotime. Storasyster Ines (snart 5 år ) är ett IVF-barn. =)

    SvaraRadera
  11. Olle, så fint namn passar er gosse perfekt! Han är så söt!

    Kram C <3

    SvaraRadera
  12. Grattis!! Vi har också en liten Olle. Njut med er Lilla prins.

    SvaraRadera