torsdag 28 april 2011

Bättre?

Vaknade även i morse med sprängande huvudvärk. Tog två panodil och somnade om några timmar. Under dagen har jag pratat med vårdcentralen om att jag känner mig täppt i hela huvudet och sjuksköterskan jag pratade med tyckte att jag skulle prova vanliga nässpray och Renässans-nässpray ett par dagar för att se om täpptheten och huvudvärken släpper något.

Nu på eftermiddan känns huvudet något bättre, men jag vågar inte hoppas på något...

En positiv sak är i alla fall att det idag är två veckor kvar tills vi får se Dutt igen. Den 12 maj är det dags för rutinultraljud.

3 kommentarer:

  1. Jobbigt med huvudvärk osv. Hoppas det släpper snart!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Tack för din kommentar inne hos mig!

    Grattis till dutt, jag hoppas jag härmar dig och får ett plus om några dagar. :)

    SvaraRadera
  3. Ja det är inte kul med huvudvärk. Så hoppas den vill ge med sig snart. Jag hade tidigare också en del huvudvärk men det har blivit bättre.

    SvaraRadera