lördag 30 april 2011

Foglossning?

Sedan igår har jag haft ont i nedre delen av ryggen precis där svanskotan sitter mellan skinkorna. Misstänker att det är fogarna som börjar jävlas med mig.
I morse vaknade jag och hade jätteont och visste inte hur jag skulle ligga. Ville verkligen sova lite till så jag tog en panodil och den hjälpte faktiskt så att jag fick sova en timme till. Nu under dagen känner jag av det då och då.

Saken kanske inte blir bättre av att jag i nästan tre timmar jobbat i trädgården...

Men en positiv sak är att huvudvärken är något bättre idag!!

3 kommentarer:

  1. Säg till dom du vill ha numret till ett ställe som räddade livet på mig när jag var gravid. Lindrade både foglossning och ischias och allt möjligt.

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Hamnade på din blogg av en slump. Jag är gravid i v 22 och kommer flytta till Norrköping i juli/augusti! Vore såklart kul att lära känna folk som kommer vara mammalediga samtidigt i Norrköping. När är du beräknad? Jag 7 september. Jag skickar gärna min mailadress om du vill höras vidare!

    Hoppas verkligen du inte fått fogis. Jag har själv haft eländet sen v 10. Det är inte att leka med, man blir lite av en fånge i sin egen kropp, fast tillslut lär man sig vad som funkar och vad som inte funkar. Ibland funkar inget annat än att ligga i sängen med en kudde mellan knäna. Usch.

    Blir det värre kan jag rekommendera akupunktur hos sjukgymnast, det hjälper mig lite.

    /Ellinor

    SvaraRadera
  3. Snokis: Ska komma ihåg det.

    Ellinor: Du kan skicka ett mejl till min mejladress: langtantillbarn@gmail.com så kan vi höras vidare.

    SvaraRadera