onsdag 27 april 2011

Fortsättning idag också

Huvudvärken har fortsatt idag också. Kanske inte riktigt lika intensiv som igår, men den finns där hela tiden mer eller mindre. Funderar på om det förutom nacken och axlarna också är bihålorna som spökar. Varje gång jag böjer mig framåt så får jag ondare i huvudet.
Jag har inte varit förkyld men jag har ju varit täppt i näsan under stort sätt hela graviditeten. Saken blir inte bättre av att varje gång jag försöker att snyta mig så får jag näsblod...

Jaja, mycket gnäll från mig just nu. Jag hoppas att jag snart ska känna mig bättre och att det kan bli lite positiva inlägg här också.

4 kommentarer:

  1. Skickar massor med måbättrekramar! Å gnäll på ;)

    SvaraRadera
  2. Ibland måst man gnälla av sig lite och vart ska man göra det om inte i sin egen blogg:-) Hoppas det känns bättre i morgon!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Hoppas du mår bättre snart. det onda kommer ju med något gott ;)

    Kram

    SvaraRadera
  4. Jag kanske har skrivit det förut, men min nästäppa försvann direkt efter L föddes. Kommer inte ihåg att jag tänkte på det alls efteråt.

    SvaraRadera