tisdag 19 april 2011

Krymper?

På fredag är det dags att sjunga i kyrkan igen och klädkoden är ju långfredagen till ära svart.
Jag var helt säker på att jag hade svarta överdelar i garderoben, men av någon anledning hade de krympt något extremt...

Så idg blev det en sväng på stan för att om jag kunde hitta något som jag, i alla fall, tillfälligt kan ha. Hamnade vid HM:s reaställning och hittade en tunika som var nedsatt från 249 kronor till 100 kronor. Till det hittade jag också ett linne att ha under då tunikan var ganska genomskinlig. När jag kommer till kassan får jag veta att det även var halva reapriset så totalpriset för linne och tunika blir 100 kronor. Helt klart billigare än vad jag hade tänkt mig!

1 kommentar:

  1. Plötsligt händer det! Känns som en ren vinst när man går in i en butik och man hittar något på rea. Sen att det är ytterligare rabatt...Ren lycka! ;)

    Glad påsk (lite i förväg)

    KRAM!

    SvaraRadera