söndag 3 april 2011

Bloggstiltje

De senaste dagarna har jag inte ens hunnit blogga... Skandal ju ;-)

Vi har haft fullt upp med att packa upp och möblera. Dessutom var svärföräldrarna här igår för att kolla hur var hade det.
Idag har vi varit på 25årskalas hos min kusins sambo.

Jag har nu utforskat vår trädgård för att se vad för växter som finns. Jag har hittat blommande blåsippor och scilla. Sedan när våren kommer lite mer kommer vi ha gullvivor då jag hittat blad. Sedan har vi jordgubbsplantor, hallonbuskar, rabarber, aroniabuske, äppleträd, kaprifol, klematis, forsythia, jasmin. Bland annat. Sedan har jag många buskar och växter som jag inte vet vad det är än...

Tänkte jag skulle lägga upp några bilder. Jag får se om jag orkar det i morgon.

1 kommentar:

  1. Härligt med trädgård! Låter som du har en massa att upptäcka :)
    Kram

    SvaraRadera