tisdag 12 april 2011

Mums! Detta borde räcka ett tag

Har idag varit på Cloettas fabriksförsäljning i Ljungbro utanför Linköping.
Detta borde ju räcka ett tag tycker jag. Allt det här kostade 200 kronor!

Har ni vägarna förbi där någongång och är som jag en riktig godisgris så är detta paradiset.

Sedan blev det en sväng på Ikea också. Därifrån fick vi med oss lite av varje till huset. Idag vågade vi oss också på att titta och känna lite på spjälsängar och skötbord och andra Dutt-saker. Det kändes konstigt att på allvar kolla på såna saker!

6 kommentarer:

  1. Ser gott ut det där!! Är inte upp allt på en gång bara. :-) ha ha

    SvaraRadera
  2. Gu va gött! Skulle aldrig kunna ha så mkt godis hemma skulle bli ett gluffs maraton ;)

    Kram!

    SvaraRadera
  3. Vad gott! Jag hade också haft det svårt att ha allt det där hemma, risken för att jag skulle bli illamående är rätt så stor ;)

    SvaraRadera
  4. hej, blir hoppfull när jag läser din blogg...Har just kommit hem från ett VUL. gravid i vecka 7 +2.IVF nr 2 . Det blev inte som ja tänkt mej tyvärr... Man såg en hinnesäck å ett foster som mätte 6 +4 ? hade svårt att se ngt hjärtslag men Dr tyckte att hon såg.Ska dit igen om 9 lååånga dagar...

    Hoppas att det går lika bra som för dej att "han" bara gömt sej lite där inne å vi får se ett <3 slå ;)

    KRAM Sara

    SvaraRadera
  5. Det gäller att gömma godiset för sig själv för annars kan det ta slut för fort ;-)

    Sara: Jag hoppas verkligen att ni får se ett tickande hjärta på nästa ultraljud. Det kan vara jättesvårt att se något så här tidigt. Embryot är så enormt litet, men förstår naturligtvis din oro och att det känns som en evighet till nästa ultraljud. Att storleken är mindre än beräknat är inte konstigt. Det är svårt att mäta det lilla livet exakt och någon mm fel kan skilja på flera dagar.
    Du får uppdatera mig om hur det går.
    Kram.

    SvaraRadera
  6. Tack för ditt svar !!! det ska jag . . .

    SvaraRadera