måndag 25 april 2011

Påskledigt

Bloggen har visst fått påskledigt några dagar. När man bor i hus har man inte tid att sitta vid datorn och blogga har jag märkt. Allra helst när det är sånt här sommarväder också. Inte kan man då gå i och sätta sig vid datorn...

Den här helgen har det som sagt varit mycket utevistelse i trädgården. I lördags hade vi gäster och grillning stod på menyn. Naturligtvis satt vi på altanen och åt.

Hittade vitsippor i mängder på en av våra promenader
Igår blev det lite trädgårdsarbete. Medan jag rensade lite ogräs klättrade mannen upp i ett av äppelträden och beskar det. Sedan blev det en promenad i omgivningarna. Vi har knappt hunnit med det sedan vi flyttade hit. Vi har haft så mycket annat att pyssla med.

Idag har också varit en kanondag vädermässigt och lite trädgårdsarbete och en långpromenad har det blivit idag.

Jag förlänger ju också påskhelgen genom att ha ledig dag i morgon så min arbetsvecka börjar på onsdag!

2 kommentarer:

  1. Fantastiskt vacker bild!

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Hej hej! Ville bara lämna ett litet avtryck. Jag hittade hit via bloggtoppen då jag sökte efter fler gravida bloggarinnor :)
    Vill börja med att gratulera, måste vara fantastiskt efter er kamp att äntligen äntligen fått ett plus. Lycka till!

    SvaraRadera