onsdag 13 april 2011

Tung mage?

Idag har magen känts tung på något konstigt sätt. Jag antar att det bara är början. Magen lär ju bara bli tyngre och tyngre med tiden. Så att springa till spårvagnen som jag gjorde idag kanske jag inte kan göra så länge till.
Dessutom har jag haft en håll-känsla på höger sida av magen idag. Nu känns det bättre i alla fall.

Huvudvärken fortsätter att dyka upp på natten. Jag har tidigare haft problem med stel nacke och axlar som resulterat i huvudvärk så antagligen är det det huvudvärken kommer ifrån. Sökte idag sjukgymnasten på KK, men hon var på utbildning idag och skulle återkomma i morgon. Jag ska höra med henne om hon har några bra övningar för att mjuka upp nacken med.

Snart är 15 hela veckor avklarade. Det rullar faktiskt på!!

1 kommentar:

  1. hoppas du får tag på henne imorgon.
    Jobbigt med huvudvärk!

    Tänk 15 veckor redan, skönt att det verkar gå fort i början :)
    kram

    SvaraRadera