onsdag 13 juli 2011

Blir tagen i örat?

Idag ringde Försäkringskassan till mig. Nu var det chefen till den handläggare som jag haft kontakt med. Hon hade fått min mejl om de klagomål jag hade på handläggaren. Hon tyckte att det var bra att jag mejlat och meddelat mina synpunkter då det är enda sättet för dom att bli utveckla sin verksamhet och bli bättre.
Vi diskuterade hur jag hade upplevt handläggarens bemötande och hur man känner sig i den situation som jag var i just då.

När den här handläggaren är tillbaka från semestern kommer hon bli inkallad till chefens kontor för en diskussion! Hoppas hon bli tagen ordentligt i örat ;-)

En uppmaning till er som känner er dåligt bemötta av Försäkringskassan: Skicka ett brev och klaga!!

4 kommentarer:

  1. Bra att de tar klagomålen på allvar!

    SvaraRadera
  2. Och BRA att du både vågade och orkade skicka mejl till dem! :)

    SvaraRadera
  3. Vad skönt att de iallafall ringer upp! Bra att du mailade dem!

    SvaraRadera
  4. Vad skönt att de iallafall ringer upp! Bra att du mailade dem!

    SvaraRadera