torsdag 7 juli 2011

Galen eller?

Klockan är kvart över fem på morgonen och jag bloggar. Det har nog aldrig hänt förut och kommer nog dröja ett tag till nästa gång.

Igår gick jag och la mig tidigt (för att vara mig och sommar). Vaknar sedan vid halv fem av att mannen går på toa. Då känner jag att jag har ont i huvudet och tar en Ipren. Efter att ha legat och vänt på mig ett antal gånger i sängen så ligger jag nu i soffan med vetekudden på nacken.

Det skulle ju kunna vara så att jag ligger här ensam, men i soffan bredvid ligger både mannen och katten...

Det blir en tidigt dag idag!
----------------------------------------------------------
Edit klockan 09.34: Efter att jag internetat lite och mannen, galen som han är, jobbat lite med några rör i källaren gick vi och lade oss igen kvart över sex och sov till kvart över åtta...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar