tisdag 12 juli 2011

En ny påminnelse

När jag var på jobbet och hälsade och åt lunch med de närmste kollegorna i fredags tog jag med mig mina jobbarbyxor hem för tvätt.
Genast fick jag då en påminnelse om att förra gången jag var på jobbet hade jag en gravidmage. För i knapphålet satt en gummisnodd då byxorna när jag jobbade senast börjat bli lite trånga...

Jag slängde ner byxorna i en påse och åkte hem. Jag har än så länge inte orkat plocka upp byxorna ur påsen, plockat bort gummisnodden och lagt dom i tvättkorgen. Det får bli en annan dag.

Alltid dessa påminnelser!

4 kommentarer:

  1. Hur svårt det än är, försök att inte tänka på senaste gången du använde byxorna med snodden i. Utan försök att tänka och längta till nästa gång du använder dem istället.

    SvaraRadera
  2. Hittade tillbaks till din gamla blogg efter div problem. Äntligen. Men möts av massa tårar. Jag beklagar verkligen Dutt. Jag kan inte ens tänka mig in i din situation. Har sträckläst din nya blogg och har svårt att ta mig för att göra något. Önskar jag kunde göra något för dig.

    Kram

    SvaraRadera