torsdag 13 oktober 2011

Snart dags

Nu är jag nyduschad, osminkad och med rena kläder. Jag känner mig naken utan smink, men så får det väl vara idag...

Efter att jag tagit de två tabletterna Cytotec har jag börjat blöda en del så nu är det väl bara att inse att det är över och att operationspersonalen får plocka ut resten.

Om en och en halv timme ungefär ska vi vara på plats på Operation. Jag känner mig ganska lugn inför ingreppet och jag hoppas att det går smidigt. Jag hoppas också att jag mår okej efter att vi kommer hem idag både psykiskt och fysiskt.

9 kommentarer:

  1. Tänker på er! Det kommer att gå bra! Kram från Linda

    SvaraRadera
  2. Kram, tänker på er.
    /XB

    SvaraRadera
  3. Tänker på er idag. Kram

    SvaraRadera
  4. Tänker på er <3 /Charlotta

    SvaraRadera
  5. Tänker på er och önskar att det kommer kännas så bra som är möjligt.
    Kram Lo

    SvaraRadera
  6. Mina tankar är hos er! Sänder en stor kram!

    SvaraRadera