måndag 9 januari 2012

Den kom rejält

Dtt är ju som sagt inte ofta man önskar mens när man är i barngörarträsket, men nu var den välkommen.

Dock hade de kunna komma med lite mindre blod och lite mindre värk. Efter mina båda graviditeter har min mens blivit mer riklig än tidigare. Kanske är det normalt? Jaja, den försvinner väl om några dagar och då är det 100% fokus på att kroppen ska producera en ägglossning så att vi kan hämta hem vårt blivande barn från frysen i Göteborg.

Hämta hem vårt blivande barn... Kanske är jag just nu för optimistisk, men jag måste hoppas och tro att detta ska fungera.

9 kommentarer:

  1. Jag tycker nog statistiken borde stå på er sida nu!

    SvaraRadera
  2. Nu är det din tur! Håller tummarna..

    SvaraRadera
  3. Jag har ÄL om ett par dagar. Vad kul det skulle vara att bli gravida samtidigt. Då kan vi gå på babysången i Olai sen ;) /körkollegan

    SvaraRadera
  4. Du ger mig inspiration A! Du är modig att du pratar om det som att det är helt möjligt. Du är sund och livskraftig! TACK!

    SvaraRadera
  5. Jag upplever att mina blödningar ökade mer efter missfallen och förlossning så är nog helt normalt.

    Tycker inte du är för optimistisk, det ska bli en bebis för er i år :)

    Kram

    SvaraRadera
  6. Håller alla tummar och tår! Nu SKA det bli bebis! Kram på er

    SvaraRadera
  7. Tankens kraft ger en styrka..och det låter underbart och mest troligt att det går vägen nu ! Hoppas o tror det kommer bli baby för oss båda i år !
    Kram T

    SvaraRadera
  8. Jag hoppas att det är okej att jag kopierar dikten om barnlöshet.
    Den beskrev min vardag precis och jag kände mig som orden. Mvh Linda

    SvaraRadera
  9. Det SKA fungera! Jag tror på er!!

    Kram Therése

    SvaraRadera