måndag 2 januari 2012

Fastnade

Tidigare ikväll fastnade jag på tvkanalen Axess. En kanal som jag aldrig brukar titta på, men idag drogs ögonen dit. De visade en dokumentär som hette Livet i livmodern - Det befruktade ägget.
Detta är en dokumentär i två delar som visar äggets utveckling till ett fullgånget barn. I detta första avsnitt visade de utvecklingen fram till vecka 20.
 Här kan man se det första avsnittet.
Nästa avsnitt Livet i livmodern - Fostrets sista veckor sänds bland annat den 7 januari klockan 20.00. Efter det kan man troligtvis se även det avsnittet på nätet.

3 kommentarer:

  1. Tack för tipset, det låter spännande. Och tack även för din kommentar hos mig. Det låter så klokt som du skriver att man försöker bli "vän" med sin oro och acceptera att den finns med efter som hände med oss.
    Stora kramar!

    SvaraRadera
  2. Ooh! Bra tips! Den ska jag genast titta på!

    SvaraRadera
  3. Tack så mycket! Ja, det är jätteskönt att vi kan stötta varandra. Jag hade inte klarat det lika bra om jag hade varit ensam

    Men nu är det nya tag som gäller!

    Kram på dig!

    SvaraRadera