söndag 15 januari 2012

Humöret

Den där tävlingen i mitt huvud fortsätter. De senaste dagarna har de negativa och oroliga tankarna haft övertaget. Jag känner mig just nu trött, oengagerad och låg.
Kanske för att jag just nu känner att jag befinner mig i ett vakkum. Jag vet inte om det blir någon återföring den här månaden eller om vi måste vänta en månad till. Jag hatar att vänta!

Jag hoppas att ultraljudet på tisdag visar att det finns en äggblåsa som är på gång och att slemhinnan också är på tillväxt. Jag vill så gärna åka till Göteborg och hämta hem ett embryo.

6 kommentarer:

  1. Återföring denna månad:det är redan bestämt att det blir så. Finfint ägg:redan bestämt att det blir.
    Stort fett plus på stickan:redan bestämt att det blir.
    Ni får Världens finaste bebis i höst: japp, det är också bestämt! Som du ser så har vi (jag och mannen och världsalltet,alla som läser bloggen..ptja alla helt enkelt) redan bestämt att det kommer gå superbra och att er bebis föds i höst och kommer vara frisk,livlig och jättefin och alldeles underbar :-)
    Nu jäklar ska det bli bebis!

    SvaraRadera
  2. Kan inte annat än att hålla med herrofruH!
    Det ska gå sä in i bengen bra!
    Kram här mé!

    SvaraRadera
  3. Jag håller tummarna för er! Den här gången ska det bli bra!!

    SvaraRadera
  4. Jag hoppas och håller tummarna allt jag kan. Nu jäklar ska det gå, kram

    SvaraRadera
  5. Håller alla tummar och tår för er!
    Kram,
    XB

    SvaraRadera