tisdag 24 januari 2012

Hoppet - Nu kommer vi

Har nu pratat med kliniken i Göteborg och vi ska vara där på torsdag klockan 14.15. Den läkare som kommer göra återförandet är den läkare vi haft de två senaste gångerna vid ET. Han har ju lyckats göra mig gravid dom två gångerna så han måste väl lyckas en gång till. Jag har även uttryckt önskemål om att de även den här gången ska göra AHA så det hoppas jag att de gör.

Nu går Storkens hårdträning in i en intensiv fas. Idag när jag är ledig manar jag på honom hela tiden ;-)

Hoppet - På torsdag kommer vi och hämtar dig!

15 kommentarer:

  1. Hej jag följer din blogg och hoppas för din skull att det ska lyckas nu. Jag vet inte mycket om ivf osv. Men jag undrar varför sätter man bara in ett ägg? Vore inte chanserna större om man satte in fler? Nyfiket undrande!

    SvaraRadera
  2. Hejja hoppet!!!! Alla tummar och tår för att hoppet stannar kvar hos er Anna!! Kramar

    SvaraRadera
  3. Åh, stort lycka till, nu måste det gå vägen för er!!

    SvaraRadera
  4. Åh vad spännande ! Då är vi verkligen i "samma fas".. Vi har insättning imorgon el ev blir det torsdag, beroende på om de vill odla en dag extra. Men vad betyder AHA ?
    Hoppas (för oss båda:) !
    Kram T

    SvaraRadera
  5. Heja heja!!

    Jag får besked om ett par timmar... Vi hoppas på FET på måndag. Då är vi bara några få dagar efter varandra. IGEN!!

    Vi hoppas få träffa T, det är honom vi har haft hela tiden. Vem har ni??

    KRAM KRAM <3

    SvaraRadera
  6. Anna, jag HOPPAS OCH TROR på "hoppet" 3E GÅNGEN GILT! Inte sant! På torsdag kommer jag ha er i tankarna, knipa tummar och tår :-) Styrke och LYCKO KRAMAR TILL ER BÅDA!

    SvaraRadera
  7. Åh äntligen får ni åka iväg,jag håller alla tummar och tår för att allt ska gå vägen! Synd bara att jag kommer vara borta när du ska "ruva",jag kommer vara grymt nyfiken! Ta hand om dig och håll hoppet och modet uppe vännen! KRAM i massor från mig <3

    SvaraRadera
  8. Underbart, jag håller tummarna nu! Kram

    SvaraRadera
  9. även om man gissade fel - får man kaffe ändå? typ imorgon eftermiddag om ni redan kommit eller efteråt på torsdag? (jobbar till 16.30 på dagarna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kan man absolut få om vi kan få till det. Jag har mejlat dig på den mejladress som du mejlade mig på förra gången vi träffades.

      Radera
  10. Torsdag blir en bra dag, nu är det tredje gången så nu ska det lyckas. Jag tror på det, stenhårt. Hoppet är redo :)

    Kram

    SvaraRadera