lördag 4 februari 2012

Det blev inget

Tjuvtest i morse alltså.
Jag vill inte få ett falskt minus och nu när de små rosa flytningarna har försvunnit så känner jag mig lugnare igen och känner inte samma behov av att tjuvtesta. Jag får se om det blir något tujuvtest före den riktiga testdagen på torsdag eller inte. Just nu har jag bara ett graviditetstest hemma och det är det test vi fått från kliniken.

Idag blir en lugn dag. För ska vi lösa melodikrysset (jag vet, lite tantvarning är det) och sedan ska vi åka iväg och kolla in kaminer. I höstas valde vi mellan att göra om köket eller sätta in kamin i vardagsrummet. Då valde vi att göra om köket. Nu har tankarna gått vidare till kamin igen och nu så här års är det lite rea på kaminer har vi sett.

Någon längre utevistelse blir det nog inte idag då termometern visar på minus 15 grader.

6 kommentarer:

  1. Oj vad det hänt mycket hos dig de dagar jag varit utan nät! Ledsen att jag inte kunnat skriva här då :(

    Jag hade ju lite blodblandade flytningar innan plus den här gången, jag hoppas och tror att du får ett + i veckan. Gillar själv inte att testa tidigt, men vi är alla olika. Det finns så stor risk för att man blir ledsen i onödan. Tror att du innerst inne känner om det blir ett + eftersom du varit gravid vid ett par tillfällen.

    Håller tummarna stenhårt. Ha en fin dag, kramar

    SvaraRadera
  2. Fy dig och skrämmas på det här sättet!!!! Hjärtat stannar ju och man blir alldeles kall... BRA att du inte tjuvtestar!! Det SKA ju bli plus, eller hur??

    KRAM KRAM

    SvaraRadera
  3. FY DIG!
    Bra att inga flytningar finns kvar.
    Men du får inte skriva så där...fy fy fy.

    SvaraRadera
  4. Hej, jag följer din blogg och jag är också på ruvardag 9 idag så det är jätte kul att vi ligger på precis samma. Jag fick också sätta tillbaka 2 stycken men mitt var ett färskförsök. Den ena fick 10 av 10 och den andra 9 av 10. Är sååå nervös. Detta blir mitt andra försök, fick två blastocyster till frysen sist men ingen av dom klarade upptiningen. Lycka till, håller tummarna att vi båda ska lyckas! Jag kommer tjuvtesta på Onsdag eller Torsdag. Har du molverk hela tiden? Jag har inte känns någonting idag och i natt. Det kommer och går lite...
    Kram Helena

    SvaraRadera
  5. Jag satte också hjärtat i halsgropen av din rubrik. Aj aj! Kaminer låter spännande. Vi är också på jakt efter kamin. En täljstenskamin hade vi tänkt oss. Vad är ni ute efter och vad köpte ni till rummet?

    Jag funderar så mycket över om det brukar kännas något under sprutbehandlingen, känner man om det händer något i äggstockarna?

    SvaraRadera
  6. Skönt att blödningarna slutade, du är duktig som håller dig :)
    Anonym: Jag hade exakt så, molvärk som kom och gick när jag var gravid.

    Håller tummarna för dig nu :)

    SvaraRadera