torsdag 2 februari 2012

Ruvardag 7 - skräcken stiger

Idag är det en vecka kvar till testdag om det här försöket lyckats alltså. Blir det ett minus så kommer jag veta det innan torsdag då blodet alltid kommer före testdagen.

Idag har jag inte känt så mycket. Nu, den senaste timmen har jag känt lite grann i höger ljumske. Jag vågar inte tro vad dom känningarna kan betyda.

Det är nu som skräcken kommer närmare och ständigt är närvarande. Skräcken är som störst när man är på toaletten. Hjärtat slog och man vill knappt torka sig. Kanske kan man få se blod...

Jag hoppas jag slipper för jag orkar inte falla ner i det djupa mörka hålet igen.

5 kommentarer:

  1. Är också där...fast för mig har aldrig blödningen kommit förrän efter jag slutat med progestronen. Men ändå känns det läskigt..och jag har alltid tagit gravtestet medans jag duschat (lägger d på vasken)..står o smygkikar orostokig mellan duschglasen.. Två gånger hittills har det blivit vackert pluss ! Och nu den 9/2 hoppas jag innerligt på pluss igen, ett som får leda till en livs levande underbar liten bebis !!
    Hoppas så att det blir likadant för dig !!
    Kram T

    SvaraRadera
  2. Toalettpappret blir alltid analyserat till minsta detalj, hatar den tiden!! Men sånt slipper du att se, du kommer få plus istället snart! Ska du tjuvtesta?? Håller tummarna för er 4...... Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har inte bestämt mig om jag ska tjuvtesta. Jag brukar inte göra det. Om jag gör det så blir det tidigast på tisdag alltså på dag 12.

      Radera
  3. Känner den där skräcken alltför väl, snart är jag också där igen! Håll i bruden!!!
    Skickar tålamodskram!

    SvaraRadera
  4. Ja den där väntan är den absolut värsta. Minns det med fasa. kramar

    SvaraRadera