måndag 6 februari 2012

En bloggaward till

blog_award


Jag har fått en bloggaward från Mitt liv som jag med motiveringen: "En av de bloggar som berört mig mest. Miste lille Dutt och sen Snöis alldeles för tidigt. Håller alla tummar jag har för att det som nu gror håller sig kvar i 9 månader."


Nu ska jag ge denna award vidare till fem bloggar och det blir:
Tonci - Förlorade sin Andor sent i graviditeten, men är nu gravid med tvillingar! Det måste gå vägen nu.
Anne utan E - Förlorade Tusse sent i graviditeten och kämpar nu med ivf för att han ska få bli storebror.
FC - Förlorade Lillsudd i vecka 15 och är nu gravid med Pumpan. Kämpar på med allt detta som singeltjej.
Maria - Har kämpat för att bli gravid i cirka fyra år utan att ha lyckats. Har nu tagit en ivf-paus och jag hoppas att plusset dyker på när hon i vår sätter igång med ivf igen.
...och sen kommer familj? - Har gått igenom alltför många missfall och kämpar nu för att en liten ska stanna hela vägen.


1 kommentar: