tisdag 23 augusti 2011

Återupptäcka vår stad

Nu är hotellfrukosten avklarad och vi lär inte behöva äta något mer förrän sent ikväll känns det som...

Idag har vi inget planerat förutom att peppa upp oss inför morgondagens äggplock. Just nu är planen att återupptäcka vår gamla stad som var vårt hem mellan 1997 och 2004. Vi känner som alltid hemma när vi kommer till Göteborg.
I eftermiddag ska vi sedan till våra kompisar och deras barn (våra gudbarn).

Vanorna blir så annorlunda när man är hemifrån. I morse när jag vaknade kom jag på att jag igår kväll glömde säga godnatt till Dutt, vilket jag alltid gör hemma vid hans minnesbord. Då kände jag mig som en dålig människa.

Tacka alla ni för era hållna tummar och alla fina kommentarer.

5 kommentarer:

  1. Håller tummar och tår inför morgondagen!

    kramar

    SvaraRadera
  2. Kommer hålla tummarna benhårt! :)

    Kramar!

    SvaraRadera
  3. Tänk så nära det är nu!!! =) Hoppas att ÄP går bra!!

    SvaraRadera
  4. All lycka till er fina Anna!!! Håller alla tår och tummar.

    SvaraRadera
  5. Lycka till imorgon.
    Och du, du ska inte känna dig som en dålig människa - för det är du inte!
    Dutt vet att han alltid är i ditt hjärta, hela tiden.
    Du måste tillåta dig att fokusera på denna resa nu, utan att det betyder att du inte bryr dig lika mycket om Dutt!
    Och jag är helt säker på att Dutt sitter i sin himmel och hejjar på för att få ett småsyskon.
    Stor kram till dig // Esther

    SvaraRadera