onsdag 31 augusti 2011

Ruvardag 5 - trött

Att sova bra på nätterna har större betydelse än vad man kan tänka sig. Just nu sover jag oerhört dåligt om nätterna och är som ett vrak på morgonen. I natt vakande jag vid halv två och kände mig jättekissnödig och var då tvungen att traska ner till toaletten. Väl där kom det några droppar...Kan det vara hormonerna som spökar...

I övrigt så har jag inte känt nåt i kroppen som kan tyda varken på det ena eller det andra. Blä för ruvartiden.

Idag har jag anmält oss till samtalsgruppen som vi blivit inbjudan att delta i från Sjukhuskyrkan. Vi har sagt så att vi ger det en chans så får vi se hur vi känner efter första träffen.

3 kommentarer:

  1. Så jobbigt det där när man går och känner efter och försöker tolka varenda liten grej man känner.
    Händer lätt att man övertolkar och spinner iväg i tankarna, så va det för mig i alla fall!

    Hoppas att ruvartiden springer iväg nu för dig!

    Kram Lo

    SvaraRadera
  2. Hoppas du fått sova gott i natt.

    SvaraRadera