måndag 29 augusti 2011

Status

Nu har jag varit på gyn och träffat en läkare som konstaterat att blödningen kommer från äggplocksnålsticket. När vi var där kunde han se att blödningen i stort sätt upphört. Han försäkrade oss om att blödningen inte kom från livmodern, vilket är jätteskönt att höra! 
Han sa också att om Snöstjärnan bestämt sig för att fästa så har den redan gjort det.

De närmaste dagarna ska jag ta det lite lugnt tyckte han. Har ledig dag i morgon och får sedan se om det blir jobb resten av veckan.

3 kommentarer:

  1. Skönt att höra att det "bara" var nålsticket som blödde. Nu håller vi tummarna för att Snöstjärnan fäst och flyttat in för ett bra tag framöver, helst till maj 2012!

    SvaraRadera
  2. Härligt att det kom från ÄP, när Smurf fäste hade jag aldrig ömma bröst eller så heller! Nu önskar jag av hela mitt hjärta att Snöstjärnan fäst och snart ger er ett underbart plus! Lycka till vännen! Kram

    SvaraRadera