måndag 22 augusti 2011

Första etappen avklarad

Igår fokuserade jag mig inte på att det var äggplocket som var anledningen till resan utan det var shoppingen på Gekås  som var det.

Nu är shoppingen avklarad så nu är bilen fylld med fynd bland annat tavlor, kläder och duschkräm. 

Nu är nästa etapp äggmognadssprutan som jag ska ta klockan 20.30 ikväll. Äggplocket känns väldigt avlägset än så länge och jag vet inte inte hur jag känner inför det än...

Det får bli en senare fråga. 

Snart ska vi iväg till den familj som jag var barnflicka i för ungefär 100 år sedan, eller i alla fall 14 år. Tjejen jag var barnflicka åt är inget barn längre... Hon konfirmerades igår. Hjälp vad jag känner mig gammal!! Det är kul att vi fortfarande har kontakt med familjen.

3 kommentarer:

  1. Ni är så otroligt fantastiska som orkar och vågar och tror på att det kommer att gå. Det bara måste gå bra nu. Heja heja storken :)

    Många varma kramar

    SvaraRadera
  2. Stort, stort lycka till! Bra med både shopping och umgänge som kanske håller tankarna lugnare.

    SvaraRadera
  3. Va roligt att träffa liten som blivit stor.

    Jag har också en extra familj fast min bor i Rumänien.
    Jobbade ett år där nere (1992) huuujeda mig vad tiden går...snart 20 år sedan - det kan inte vara möjligt!!
    Min "lillasyster" fyllde 25 i våras.

    Jag tror du klarar plocket galant...du är så stark. Men tänk på annat så länge det är möjligt.

    Kraaaam

    SvaraRadera