tisdag 23 augusti 2011

Morgondagen är snart här

Tillbaka på hotellet efter att ha varit lite turister i vår gamla hemstad. Vi promenader in till stan och gick en sväng i Trädgårdsföreningen. Fortsatte sedan ner mot Operan, kolladen in Älvrummet och det stora pariserhjulet.
Landade sedan hos våra kompisar.

I morgon gäller det. Jag tror inte att jag är riktigt redo för det, men det är väl bara att bli det... En väska ska packas ikväll med lite läsning, datorn och naturligtvis ska ju Storken med också.

Jag hoppas att äggen har fortsatt att växt sedan senaste ultraljudet. Det är ju ändå sex dagar sedan.

Jag hoppas att ni orkar ha mig i era tankar i morgon och att tummarna hålls.
Lovar att uppdatera under dagen i morgon.

14 kommentarer:

  1. Vi håller tummarna stenhårt för finfint resultat. Storken är i OS-form!

    SvaraRadera
  2. Naturligtvis håller vi alla tummar vi har :) Vovvarna håller tassarna också, hoppas det hjälper ;-)
    Då är ni på plats på kliniken ungefär när vi åker mot Göteborg, tänkte passa på att uträtta lite ärenden när vi ändå är i storstan.

    Bamsekramar!!

    SvaraRadera
  3. Tummar och tassar hålles härifrån med!

    Älskar lilla storken - han är så häftig!!!

    Många varma kramar!

    SvaraRadera
  4. Stort lycka till, tänker på er!!!!

    kramar

    SvaraRadera
  5. Lycka till under morgondagen!

    SvaraRadera
  6. Jag kommer hålla tummarna för er imorgon! Önskar så att det är ett stort + som väntar er om 2 veckor :)

    SvaraRadera
  7. Absolut alla tummar och tår hållna. LYCKA TILL! Kram

    SvaraRadera
  8. Kommer hålla mina tummar så in i bomben i morgon... Nu jäklar!
    Lycka till!

    Kram Lo

    SvaraRadera
  9. Hoppas hoppas!! Lycka till, tänker på dig/er!

    SvaraRadera
  10. Lycka till! Du finns i mina tankar och tummarna är knutna! Kram

    SvaraRadera
  11. Jag håller om båda tummarna och kniper med stor tån!
    Klart att det kommer gå bra! Och du vet.. att allt som behövs är ETT enda ägg med topp kvalite! Allt annat är bonus!

    Massa styrke kramar / Anna

    SvaraRadera
  12. Har tänkt på dig hela morgonen och ska fortsätta göra det hela dagen.
    Väntar med spänning på din uppdatering.
    Ni kommer lyckas denna gång det bara vet jag.
    Kraaaaaaaaaaaaaaaam

    SvaraRadera