måndag 1 augusti 2011

Det gick bättre idag

Idag var jag återigen på jobbet mina fem timmar.
Nu kändes det inte alls lika jobbigt som det gjorde förra veckan. Det som är jobbigast är tröttheten. Att orka komma upp på morognen, men jag antar att det är ovana. När jag varit sjukskriven har jag inte precis gått upp jättetidigt utan vanorna har blivit lite senare. Jag borde väl vänja mig efter ett tag.

Idag träffade ytterligare några av personalen som jag inte träffat sedan jag kom tillbaka så det blev ett antal kramar, ett antal frågor och ett antal svar från mig. Trots allt kändes det bra.

Sedan fick jag återigen ett påminnelse om att jag var gravid när jag jobbade senast. I en av skrivbordslådorna låg det riskakor och en burk med olika slags nötter. Detta hade jag och tuggade på när jag blev hungrig, vilket var nästan hela tiden... Slängde ner det i väskan och tog hem det.
Hoppas att jag snart igen får sitta och småäta vid skrivbordet på jobbet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar