måndag 29 augusti 2011

Kan det ha tagit slut?

Blodet som kom under natten och morgonen verkar nu har slutat. Jag vågar inte tro på det än, men jag hoppas.

Jag har nu precis läst igenom mina ruvarinlägg från de tidigare behandlingarna för att se hur jag känt mig då. Bloggen är oerhört bra att ha när man inte riktigt minns hur det var. Det som är annorlunda den här gången mot de fyra tidigare ruvarperioderna är att jag den här gången inte har ömma bröst. Tidigare gånger har jag haft ömma bröst redan från äggplocksdagen fram till dag 8 ungefär då ömheten försvunnit. Nu känner jag ingenting alls i brösten istället. Undrar vad det beror på?

Jag försöker att tänka så lite som möjligt på att jag ruvar och då jag tänker på det tänka så positivt som möjligt. Visst måste det vara positivt att embryot redan börjat dela sig innan återföringen? Jag hoppas det!

9 kommentarer:

  1. Det måste ju vara positivt att embryot delade sig så snart. Ett bra tecken tycker jag. Håller tummarna för er nu!

    SvaraRadera
  2. Som jag håller tummarna för er!!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Jag tror på snöstjärnan! Hoppas med dig.
    Kramar!

    SvaraRadera
  4. SJÄLVKLART är det ett super gott tecken.
    Håller alla tummar som går. Blev rädd först när du skrev om blod.
    Glad när läkaren sa att om snöstjärnan ska fästa har det skett idag för dig.
    Det betyder ju att det är fästdags för min och min älsklings gummen imorgon.
    Vi ska ha barn ihop du ch jag det har jag bestämt!
    Å då e de så.

    SvaraRadera
  5. Så skönt att de slutat blöda. Jag håller verkligen tummarna.

    SvaraRadera
  6. Håller också tummarna för er! Hälsningar från en bloggläsare i Finland:)

    SvaraRadera
  7. Här är fler tummar! Vet att det är i stort sätt omöjligt men försök låta bli att analysera, ingen gång går ju riktigt att jämföra med en annan...

    Jag tror på snöstjärnan!
    Kramar

    SvaraRadera
  8. Tror att det är ett gott tecken! Det va så för oss iaf! Hade hunnit dela sig mer när vi kom dit! Är nu en liten,liten tjej på 4 månader!

    Lycka till!

    Kramisar!

    SvaraRadera
  9. Håller fortfarande tummarna för att allt ska gå bra för Er!
    Kram

    SvaraRadera