tisdag 30 augusti 2011

Dålig natt

I natt har varit en jobbig natt med dålig sömn och många drömmarna. Drömmarna har handlat om blod naturligtvis... Sedan har jag också varit rädd för att jag ska börja blöda igen, men nu har det inte kommit något blod sedan igårförmiddag.
Jag pratade med min distansläkare igår som i sin tur pratat med läkaren på Carlanderska som tyckte att jag skulle göra uppehåll med Innohep två till tre dagar. Så igår slapp jag sticka mig i magen! Skönt med några dagars uppehåll då jag tänkt att jag ska ta dessa sprutor till juni näzta år ;-)

2 kommentarer:

  1. Det sägs att drömmer man om blod så är man gravid! Jag drömde att jag blödde och sen visade det sig att jag blivit gravid! Så ta detta som en positiv dröm Anna! Kram Janet

    SvaraRadera
  2. Vad är det för sprutor du tar, och varför?
    kram

    SvaraRadera