fredag 12 augusti 2011

En dag med många känslor

Först av allt vill jag tackar för alla fina kommentarer jag fått på mitt förra inlägg. Ni är bäst!

Idag är det en dag med många olika känslor.
Idag för exakt tre månader sedan var vi på ultraljudet som visade att Dutt var skadad.
Idag skulle jag ha gått in i vecka 34 om allt med Dutt hade varit normalt.
Samtidigt är det idag som vi ska påbörja vår femte ivf-behandling som förhoppningsvis leder till Dutts syskon.
Jag vill absolut inte kalla sprutstarten idag för en nystart för det är det absolut inte. Det är en fortsättning på den resa som vi påbörjade i oktober 2007 när jag förväntansfull slutade med mina mediciner för min reumatiska sjukdom.
En resa som nu pågått i två år och nio månader och som jag hoppas tar slut om nio månader ungefär. Med det bästa resultatet i min famn. Ett levande barn.

Idag är det dessutom nio år sedan M och jag förlovade oss. Vi förlovade oss på väg till M:s brors bröllop så därför säger jag:
Grattis till er nioåriga bröllopsdag.

Dessutom säger jag grattis till musikern Olle Ljungström som fyller 50 år idag.

4 kommentarer:

  1. Om 9 månader hoppas jag att få läsa att ni just blivit nyblivna föräldrar. Då skulle jag nog fälla några tårar. Jag hoppas att allt går vägen denna gång. Kram

    SvaraRadera
  2. En dag och ett datum med stor betydelse uppenbarligen. Kan ju inte innebära annat än att det är ett bra datum att börja med sprutorna... Lycka till!

    SvaraRadera
  3. Jag läste inte gårdagens inlägg förrän idag, så jag meddelar här att jag också håller tummarna för er!

    SvaraRadera
  4. Idag är en fortsättning av ert liv! Grattis till sprutstart och förlovningdag!

    Lycka till!

    Kram Lo

    SvaraRadera