måndag 10 januari 2011

En Award

Igår fick jag en award från Tonci.
Tack så mycket.


 Uppdraget med awarden är att svara på några frågor och sedan skicka aearden vidare till sju andra personer.

Ta upp närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4. Vad står där?
Förtjockningsmedel. (Den hemlige kocken av Mats-Eric Nilsson). En läsvärd bok!

Vad var det senaste du såg på tv?
Kulturnyheterna.

Borsett från datorn, vad hör du just nu?
Kulturnyheterna som pågår just nu.

När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
Vi var ute på en promenad tidigare idag. Var då även på Hm där mannen köpte byxor.

Vad har du på dig?
Jeans, blå t-shirt och svart stickad kofta.

Vilken var den senaste filmen du såg?
Göta kanal 3

Skulle du överväga att flytta utomlands?

Jag kan drömma om att göra det och då till något varmt land, men jag tror inte att jag skulle komma till skott med det.

Dessa bloggare skickar jag vidare awarden till:

Nenne
Anna 
Anna
Ett vanligt liv
Tea
En längtan
Akna

3 kommentarer:

  1. Tack för awarden:) Kul att du tänkte på mig!

    Håller tummarna inför äggplocket! Nu ska det bli bebis:)
    kram

    SvaraRadera
  2. Tack för awarden, vad glad jag blir! :-) Önskar er ett Stort Lycka till på fredag! Håller tummarna.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Tack Längtan :) glad blev jag, sänder den tillbaka till dig fast att du redan gjort det eftersom jag tycker du ska ha den :)

    Kram

    SvaraRadera