lördag 22 januari 2011

Ruvardag 6

Tiden rullar på sakta men säkert. Idag har vi haft en riktigt slö dag. Gick i och för sig en ganska lång promenad vid lunch och det var skönt trots att snön hamnade i ögonen.

Jag har idag försökt att tänka så lite som möjligt på ruvningen, men det är ju i och för sig omöjligt. Tanken är ju god...

Jag känner mig faktiskt ganska hoppfull och det förstärks av alla era kommenterar om att ni hoppas och håller tummarna för vår skull. Det tackar jag hjärtligt för!
 

 

3 kommentarer:

  1. "Bara" lite mer än en vecka kvar, sen vet ni. Jag tycker absolut att man borde få vara nersövd.

    SvaraRadera
  2. Ja självklart håller vi tummarna för er! :-)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Jessica,Magnus,Klara o Hedvig23 januari 2011 kl. 09:52

    Härligt att du/ni känner er hoppfulla! Nu kör vi järnet och håller tummarna för fullt!

    SvaraRadera