lördag 29 januari 2011

Ruvardag 13 - ett dygn kvar

Om senast ett dygn vet jag. Plus eller minus? Fortfarande inget blod, men jag var riktigt rädd när jag var på toaletten för en stund sedan.

Av någon anledning vaknade jag klockan sju och inte kunde somna om.  Väldigt ovanligt för att vara mig. Då hamnade jag här vid datorn istället...

Tänk om det blir ett plus i morgon? Då kommer både jag och mannen ligga avsvimmade på badrumsgolvet. Samtidigt som är jag nu är ganska hoppfull om ett plus så vågar jag inte riktigt tänka hela den tanken färdigt. Man har trott, under dessa tre år, så många gånger att man har lyckats, men bara sett minus på testen eller blod i byxorna. Men nån gång måste det ju gå!

Jag vet att ni är många därute, kända som okända, som tänker och hoppas för vår skull. Ni kan inte förstå hur tacksam jag är för det!

19 kommentarer:

  1. Hoppas verkligen för er skull. Tar gärna blodet i stället för dig.

    Åsa

    SvaraRadera
  2. Åh, jag hoppas så att det är ett plus! Men det känns ju lovande:)
    Håller tummarna!!
    Stor kram

    SvaraRadera
  3. Jag tror att det blir ett plus :-)!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Härligt!! Håller tummarna att det är er tur nu.

    SvaraRadera
  5. Åååh, jag längtar redan till imorgon! Känner på mig att det blir ett plus för er.
    Fortsätter hålla tummarna.

    SvaraRadera
  6. Jag håller mina tummar såååååå hårt. Väntar med spänning inför morgondagen.
    Kram!

    SvaraRadera
  7. Jag håller också tummarna! Stenhårt!!
    Kram

    SvaraRadera
  8. Det känns som att det är er tur nu. Det kommer att visa positivt imorgon.

    SvaraRadera
  9. Åh det är så nära ett svar nu, hur spännande som helst! heja heja! Det kan vara nu det händer :)

    KRAM!

    SvaraRadera
  10. Hoppas hoppas! Så spänannde.

    SvaraRadera
  11. jag hoppas och håller alla tummar och tår för er, både jag och sambon. är inne flera gånger per dag bara för att se hur det går, jag önskar er all lycka. Har inte följt din blogg så länge men känner som alla de andra att nu måtte det vara er tur, nu ska dutt fastna :)

    SvaraRadera
  12. Skriver en hälsning, kom in på din blogg för två veckor sedan, och nu går jag på helspänn och har längtat efter testdagen imorgon. Håller tummarna, det känns som det är er tur nu!

    SvaraRadera
  13. Åh Anna! Jag ryser när jag läser att ännu en dag är avklarad..(nu är tårarna inte långt borta). Jag hoppas innerligt på ett plus imorgon! *fortsätter hålla tummar och tår* Kram Anna aka Lightfish

    SvaraRadera
  14. Håller alla fingrar & tår att det blir ett plus imorgon! :-)

    SvaraRadera
  15. Jessica,Magnus,Klara o Hedvig29 januari 2011 kl. 16:35

    Åh nu är det så himla spännande! Jag vågar knappt gå in här på bloggen längre,är så nervös för er skull! Och om JAG är spänd, vad är då ni ;-)? Det här kommer bli bra,det kommer vara ett så fint plus på stickan imorgon! Det känns verkligen så ända in i hjärtat! I morgon kommer jag sitta beredd med näsdukar för glädjetårarna!

    SvaraRadera
  16. Hoppas hoppas hoppas!! Blir alldeles varm själv bara av att tänka på att du förhoppningsvis håller ett stort plus i din hand imorgon!

    SvaraRadera