torsdag 13 januari 2011

Tack!

Tack för alla kommentarer under dagen!!

Resan gick bra, dock hamnade vi i Göteborgs rusningstrafik, men det gick bra det med till slut.

Vi har nu strandat på hotellet efter att ha varit en sväng hos våra vänner. Vi tänkte oss att det skulle bli en tidig nattning ikväll då vi behöver gå upp ganska tidigt i morgon. Vi ska vara på Carlanderska klockan 07.45.


Jag känner mig ganska lugn och inte nervös. Jag börjar ju bli veteran på detta nu. Tyvärr... Hoppas bara att jag kan sova. Jag brukar ha svårt att sova första natten på hotell. De övriga nätterna brukar vara bättre.

Kram och godnatt.

6 kommentarer:

  1. Oj vad spännade! Det kommer att gå så bra i morgon det känner jag på mig =)

    SvaraRadera
  2. Här håller vi tummar och tassar :)
    Det kommer gå bra!
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Du ska se att det kommer att gå kanonbra imorgon. Håller tummar och tår för er!
    Kram

    SvaraRadera
  4. åh, skönt att resan gick bra :)

    Håller tummar o tassar för er imorgon så de knakar!!!

    Sov så gott!

    Kramar

    SvaraRadera
  5. Tänker på dig nu! Hoppas på många ägg av topp-kvalité! Viktig dag detta, nu ska det bli bebis minsann!

    Viktig dag för mig med, jag tar examen efter 3,5 års studier :)

    Kram Rebecca

    SvaraRadera