fredag 28 januari 2011

Ruvardag 12 - 2 dagar kvar!

Jag fortsätter med att vara tjatig - INGET BLOD!!!

Vi var iväg och handlade lite mat för en stund sedan och när vi var på väg hem kändes det kladdigt i byxorna, men när jag kom hem var det bara Crinone som lurades... Lite av den krämen rinner ju ut igen och då får man den där kladdighetskänslan i byxorna.

Tack för era tips om vad jag ska sysselsätta mig med idag efter att mannen åkt till jobbet. Min plan är att följa honom till tåget och sedan fortsätta att gå en promenad, kanske jobba lite (tog hem lite arbete från jobbet). Jag brukar inte jobba hemma men det kan ju idag få tankarna på annat håll. Senare ikväll är det ju På spåret på tv och sedan kanske det blir någon film.

13 kommentarer:

  1. Hoppas att helgen går snabbt och att du får ett fint plus, när du vågar testa ;)

    SvaraRadera
  2. Weeee! Håller fortsatt tummarna!

    SvaraRadera
  3. Nu j**lar ska det bli plus! Heja Dutt!

    SvaraRadera
  4. Spännande! Håller alla tummar och tår jag har! Hej heja dutten där inne!!!!

    SvaraRadera
  5. Åh det är så spännande och nervöst! Kan tänka mig att det är ännu mer nervöst för er!

    SvaraRadera
  6. Verkligen spännande och ännu mer nervöst för dig och mannen så klart! Håller alla mina tummar.
    Hoppas hoppas!!

    kramar

    SvaraRadera
  7. Så spännande! :)
    hoppas hoppas!!
    kram

    SvaraRadera
  8. Hejja hejja!!!! Nu djäklar tjejen! *fortsätter hålla tummar och tår*
    Kram från Anna aka Lightfish

    SvaraRadera
  9. Det blir aldrig tjatigt att läsa "inget blod" på din blogg. Det är en av de saker jag ser fram emot att läsa på dagarna. Hoppas bara att det byts ut till ett pluss på stickan snart. Ha en bra helg, lycka till med testandet!
    Stor kram

    SvaraRadera
  10. Håller redan tummarna för er, men håller dem extra hårt nu!! Hoppas du får en härlig helg och att ett stort plus väntar :)

    Kramar!!

    SvaraRadera
  11. Jag har verkligen tänkt på dig. Har ju inte ens ett ansikte på dig. Hihi. Men jag åh så jag hoppas för er!

    SvaraRadera
  12. Hurraaaaa! Bara två dagar ovisshet till då...
    Hoppas innerligt att det är er tur nu.

    SvaraRadera
  13. Tack allihopa för alla hejarrop!!

    SvaraRadera