tisdag 25 januari 2011

Sova istället?

Ikväll har varit en jobbig kväll med många tankar på ruvningen.

Under sista halvtimmen av den utbildningen som jag höll i idag hade jag jätteont i nedre delen av ryggen och var 100% säker på att mensen kommit. Så fort jag kunde gick jag på toaletten och pustade ut när allt var normalt, alltså blodfritt.
Sedan försvann värken och troligtvis var det att jag under utbildningen (2 timmar) stått på ett hårt betonggolv... Får tänka på det i morgon när utbildningarna fortsätter.

För att slippa tänka på symtom, blod, plus, minus så går jag och lägger mig nu istället... När jag vaknar är det några timmar närmare testdag, men även den dag då allt brast förra gången... Ruvardag 10 är ingen bra dag för mig. Hoppas morgondagen blir vit.

Godnatt kära vänner!

5 kommentarer:

  1. Våra tummar och tassar hålls fortfarande hårt. Hoppas att ruvardag 10 blir en annan upplevelse än sist den här gången :)
    Hoppas hoppas så för er skull!!

    Många varma kramar

    SvaraRadera
  2. Vita dagar är bra dagar!

    SvaraRadera
  3. Hoppas att du vaknar till en bra dag idag.
    Viktoria

    SvaraRadera
  4. Idag blir en bra och vit dag, det känner jag på mig. Kram

    SvaraRadera