torsdag 20 januari 2011

Ruvardag 4 - Sista akupunkturen

Idag har jag varit på min sista akupunkturbehandling. Undrar om det har hjälpt till något? När jag har legat där med nålarna har jag ändå känt lite i magtrakten. Vad det kan bero på vet jag inte, men de där nålarna kanske hittade rätt i alla fall. Om senast 10 dagar vet jag.

Kommer mensen så räknar jag med att den dyker upp redan på dag 10. Så varje dag mensen håller sig borta efter dag 10 kommer öka mitt hopp mer och mer.

Tänk om det är vår tur den här gången?? Jag kan knappt ens tänka hela den tanken utan att få ett lyckorus i kroppen.

Känner ingenting konstigt i kroppen förutom ömma bröst, men det har jag av Crinone. Det vet jag för det har jag haft under alla ruvningar.

4 kommentarer:

  1. Det känns som det är eran tur att plussa den här gången...Det MÅSTE det vara! ;)
    Jag håller tummar, fingrar och tår för er.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Läst din blogg ett tag, NU äre eran tur hoppas ja. Håller tummarna!

    SvaraRadera
  3. Ja det måste vara er tur! Jag hoppas akupunkturen visar sig ha funkat :)
    Kramar

    SvaraRadera
  4. Hoppas hoppas hoppas det är er tur den här gången! Heja Dutt, fastna nu!

    SvaraRadera