tisdag 11 januari 2011

Prinskorv i bröd

Idag på eftermiddagen var det nästan vårväder. Nollgradigt och sol. Vi båda var ledigt så vi begav oss till Ågelsjön. En liten sjö en bit norr om stan.

Med oss hade vi korvbröd och en termos med varm prinskorv. Vi hade ingen grillkorv hemma, men två prinskorv i varje korvbröd gick perfekt ;-)

Lite fina bilder fick jag till även idag.


I morgon är det dags att jobba igen efter att ha varit ledig sedan nyårsafton. Det kommer nog kännas lite segt, men eftersom vi åker till Göteborg för äggplock redan på torsdag vid lunch så kan jag ju bara jobba en och en halv dag och det borde jag väl klara av ...

2 kommentarer:

  1. Vilka underbara bilder! Vintern är fantastiskt tycker jag. Särskilt eftersom jag gillar att åka skidor.

    SvaraRadera
  2. Lycka till med sprutan ikväll, imorgon Göterborg :)

    Kram

    SvaraRadera