onsdag 9 februari 2011

Bra symtom

Det finns för min del både bra och dåliga graviditetssymtom. Det dåliga och jobba är ju naturligtvis min tröga mage som dock blivit något bättre.
Det absolut bästa symtomen, om man nu kan kalla det symtom, är att min huvudvärk är som bortblåst. Jag har länge varit en sådan person som väldigt ofta har en intensiv och jobbig huvudvärk och har därför varit storkonsument på Panodil. Det som nu är märkligt är att jag inte tagit en enda tablett sedan dagarna före mitt plus.
Under dessa snart två veckor har jag inte varken vaknat med huvudvärk eller fått det senare på dagen.

Måste säga att det känns helt underbart. Undrar om det är min reumatiska sjukdom som i och med graviditeten blivit bättre och då också att huvudvärken försvunnit?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar