söndag 13 februari 2011

Lite fortsatt oro

Gårdagen var ingen rolig dag. Idag känns det något bättre även om det också idag har kommit lite rosa flytningar. Jag känner mig någorlunda lugn så länge det inte är klarrött blod och så länge som jag inte har ont.

I morgon kommer jag i alla fall ringa Mvc för att höra med dom vad dom tror. Jag skulle bli överlycklig om vi skulle få komma och göra ett ultraljud. Om allt då ser okej ut skulle det ju lugna mig avsevärt!

Idag ska jag försöka vara så lugn som möjligt och göra så lite som möjligt.

Man får väl inse att man kommer att vara orolig resten av graviditeten...

Tack för alla kommentarer som jag fick under gårdagen.

3 kommentarer:

  1. Skönt att det inte kommit mörkt blod! Tänker på dig!

    SvaraRadera
  2. Har läst din blogg dagligen nu sen ditt +. Grattis till det vill jag först säga! :)

    Inte så roligt med blod, rosa, rött, mörkt, ljust eller vad det nu kan vara men när jag väntade min son så hade jag blödningar till v 16 typ och han är idag en överfrisk 1½åring ;)
    Så mycket som händer i din livmoder nu med allt bebisväxande och olika blodströmningar så är det nästan bara konstigt att det inte kommer någon färgad flytning...

    Detta kommer gå bra!

    Kram Lo mamma till 1 och gravid i v26

    SvaraRadera
  3. Bra att det i alla fall inte kommit mörkare blod. Jag håller verkligen tummarna. kram

    SvaraRadera