söndag 20 februari 2011

Snart bara en vecka kvar

Utsikt över ängar och insjön
I morgon är det bara en vecka kvar till ultraljudet!! Det börjar ju faktiskt att närma sig nu.

I helgen har vi varit på landet och hälsat på. Kallt ute så det blev storröj inomhus istället. Totalt fick vi ihop fem fulla sopsäckar med grejer som ska slängas.


Mannen på vinterpromenad - Glädjeskutt?
Under helgen har återigen magen blivit lite mer besvärlig igen. Jag får försöka att äta så mycket tarmvänlig mat som möjligt. I övrigt så mår jag ganska bra. Jag är trött och blir det snabbt, täppt i näsan, lite hugg i magen ibland samt blir hungrig snabbt.

5 kommentarer:

  1. Det är konstigt det där med att bli täppt i näsan av att vara gravid :) Jag har varit det konstant och ibland blöder jag lite när jag snyter mig vilket jag aldrig gör annars. Ett mycket mysko symptom!

    SvaraRadera
  2. Nästäppan är ju en gammal klassiker. Själv fick jag Nasonex utskrivet vilket hjälpte, särskilt när jag kombinerade det med snarkplåster som öppnade upp näsväggarna.
    Alla dina symptom gör mig helt övertygad om att lilla Dutt lever och frodas därinne!

    SvaraRadera
  3. Vilka härliga vinterbilder!! Fast jag vill ha vååååår nu!!

    SvaraRadera
  4. Tack :)

    Håller tummarna att Dutt är kvar hos dig och att ni får se ett tickande hjärta nästa måndag. Hoppas hoppas!!

    Många varma kramar

    SvaraRadera
  5. Vilket vackert glädjeskutt, det gör han rätt i! :)
    Kram

    SvaraRadera