söndag 27 februari 2011

Nattillamående

I natt sov jag jättedåligt för jag mådde illa. Beroende på hur jag låg så blev det ibland bättre och ibland sämre.

När klockan var halv fyra tröttnade jag och väckte mannen och bad honom att hämta en skiva bröd i köket. Då kände jag att jag var så fasligt hungrig så antagligen var det hungern som gjorde att jag mådde illa. Jag kände att jag inte själv vågade gå upp ifall det skulle hända nåt...

Jag blev själv lite full i skratt när jag låg raklång i sängen mitt i natten och käkade en macka utan pålägg. Men den måste ha hjälpt för efter det så sov jag som en stock resten av natten.

Kom ihåg till mig själv: Ät ordentligt innan du går och lägger dig!

7 kommentarer:

  1. Och ha ett par skorpor och ett glas dricka ståendes vid sängen ;)

    SvaraRadera
  2. Låter positivt tycker jag :)
    Håller för säkerhets skull tummarna för er i morgon.

    Kram!

    SvaraRadera
  3. Jessica: Ja, jag ska införskaffa det så slipper mannen springa upp mitt i natten...

    Anna: Tack för tummarna.

    SvaraRadera
  4. haha du får ha som emil i lönneberga, en låda med smaskigheter under sängen ;)
    Så mye ja längtar till att få må illa hihi knas =)

    SvaraRadera
  5. Hoppas allt går bra imorgon!!

    Kram!

    SvaraRadera
  6. Idag är mina tankar hos er, hoppas så att ni kommer få se ett litet hjärta slå! :)

    Varma kramar

    SvaraRadera
  7. Nu håller vi tummarna för fullt!

    SvaraRadera