tisdag 1 februari 2011

Jag kunde inte låta bli...

6 kommentarer:

  1. Hehe ser riktigt fint ut de där <3
    Förstår att du inte kunde låta bli... kissade själv på en massa tester för att de verkligen skulle sjunka in :)
    Jag är så glad för er skull fast jag inte känner er så känner jag så mycket för er!
    Har läst igenom hela din blogg och ni har verkligen kämpat med blod, svett och tårar! Ni är så värd detta nu <3
    Kramar från Denise

    SvaraRadera
  2. Vad fint. Om 7 dagar har vi FET.. Jag hoppas att det lyckas den har gången!

    SvaraRadera
  3. Förstår det, skulle få spärra kontokorten så jag inte köpte fler hela tiden :)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Jag gjorde tror jag fyra tester!! Ha ha. Det var så otroligt härligt att se att plusset kom i prncip på en gång. Jag vet inte hur många gånger man stirrat på test och försökt att se något streck som inte finns där. Så det är så härligt när det blir starka och tydliga pluss!

    SvaraRadera
  5. Jessica,Magnus,Klara o Hedvig1 februari 2011 kl. 20:37

    Vilken härlig bild!

    SvaraRadera