måndag 14 februari 2011

På onsdag

Jag har inte haft någon mer blödning sedan lunch igår, men jag ringde ändå kk-mottagningen idag för att höra vad de tyckte och berätta om min oro. När man berättar att man nu äntligen är gravid efter fyra ivf:er och tre år så förstår de verkligen vår oro.
På onsdag har vi nu ett ultraljud inbokat. Dock ska vi vara beredda på att man kanske inte så här tidigt i graviditeten kan se några hjärtslag, men läkaren kan se om hinnsäcken och storleken ser normalt ut.

5 kommentarer:

  1. håller tummar och tår för att det ska gå bra :) ni ska se att allt kommer se fin fint ut =D lycka till

    SvaraRadera
  2. Vad skönt att de tar din oro på allvar. Det ser säkert jättebra ut och din oro kan lätta lite. Förstår att det måste vara svårt att inte oroa sig. Bra att du agerar. Kram!

    SvaraRadera
  3. Jag håller mina tummar för att allt ska se bra ut.

    SvaraRadera
  4. Skönt att ni ska få komma och kolla upp den lille. Jag önskar er ett Stort Lycka till på onsdag!!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Skönt att du får komma så snabbt!

    SvaraRadera