fredag 11 februari 2011

De små barnfötterna blir verklighet?

Blivande barnrum
I oktober förra året längtade jag efter att små barnfötter skulle få springa på vår stora tomt. Förhoppningsvis kan en liten parvel göra det framöver. Har hört att det tar ett tag innan de springer...;-) men Dutt kan ju kanske nästa sommar krypa runt i gräset och få härliga gröna fläckar på byxorna...

När vi flyttar kommer det vara två rum som vi inte har möbler till, men nu kan vi förhoppningsvis göra ett av de rummen till barnrum.

När vi träffar säljarna och mäklaren den 30 mars måste vi naturligtvis berätta vår stora nyhet. Just nu förutsätter jag att jag fortfarande är gravid då. Positiva tankar!!


Jag ser dom små fötterna

1 kommentar:

  1. Såklart du kommer vara! Positivt tänkande är viktigt. Kan dock förstå att du såklart är livrädd, men du förtjänar verkligen detta. Försök slappna av och njut :)

    För övrigt har jag en fråga som förmodligen är jättedum. Du är ju i v 7 nu. Hur räknas det eftersom det inte gått 7 veckor sedan Dutt sattes tillbaka? Har inte lyckata begripa det än...

    Ta hand om dig och trevlig helg! Kram Rebecca

    SvaraRadera