måndag 21 februari 2011

Ullared

Då var den nya säsongen av Ullared igång. Gekås är verkligen en fascinerande affär som folk från när och fjärran åker till för att shoppa järnet.

Ändå sedan vi började planera att vi skulle försöka bli gravida att jag haft i min tanke att vi ska åka till Gekås för att köpa mycket som behövs till ett litet liv. Eftersom det inte gick så fort som vi trodde har jag hunnit varit där ett flertal gånger utan att ha kunnat köpa några bebisgrejer.

Men nu är det ju faktiskt närmare än någonsin. Den där tvådagarstrippen där allt ska köpas till Dutt. Frågan är bara när man vågar att åka. Samtidigt vill jag inte åka för sent för då kanske jag inte orkar att gå där så länge. I mitten av sommaren kanske? Då är jag i vecka 25+ ungefär. En semestertripp i sommar får det bli helt enkelt!!

2 kommentarer:

  1. SÅ kul det kommer vara att köpa bebissaker!!
    Sist ja va på ullared i höstas fick ja psykbryt på bäbisklädavdelningen o tjöt för ja tänkte att det aldrig kommer bli min tur men nu sitter man o ruvar o tänker ...kanske?
    kram =)

    SvaraRadera
  2. Jag älskar att åka dit! Tycker att det är så roligt. Jag brukar "pina" mig genom att gå och kolla bland barnavdelningen. JAg vill så gärna att det skall vara min tur, att jag, som de gravida kvinnorna, skall få gå och handla på mig en massa bebissaker.

    SvaraRadera