lördag 5 november 2011

Första besöket

Nu har M och jag varit hos Dutt och lagt ner mosshjärtat och tänt ett ljus. Ängeln som finns på hjärtat gjorde jag igårkväll och jag tyckte att den passade till Dutt. Jag har aldrig sett så mycket folk på kyrkogården som idag så även idag fick jag ingen ro där.

Ljuset jag idag har tänt lyser för oss alla som förlorat barn. Jag vill inte nämna någon för då glömmer jag en annan, men sedan vi miste Dutt har jag via bloggen och mejl fått kontakt med många som gått igenom samma eller liknande händelser som oss. Ljuset lyser för alla er.


2 kommentarer:

  1. Tack Anna! Så oerhört fint dekorerat hjärta. Vackert med rosorna som lyser upp och den lilla ängeln som du själv gjort. Tänk vilken omsorgs- och kärleksfull mamma du är! Sänder änglapussar till lilla Dutt!

    SvaraRadera
  2. Vad fint ni gjort till Dutt!
    Tänder ett ljus här hemma för änglabarnen också..
    kram

    SvaraRadera